среда, 1. јануар 2014.

Astarte - Tristessa u teškom stanju


 
Maria "Tristessa" Kolokouri, poznatija kao vokal i gitaristkinja grčkog black metal benda Astarte nalazi se u teškom zdravstvenom stanju. Prema rečima njenog supruga, vokalistkinja se trenutno bori za život.
 
Poruku koja je postavljena na sajtu benda prenosimo u celosti:
 
"Moje ime je Nicolas Maiis, i suprug sam Marije Kolokouri koju svi znate kao Tristessa. Nažalost, sudbina je teška, a život još teži u našem slučaju. Naša voljena Marija nalazi se u veoma kritičnom zdravstvenom stanju i svakoga minuta se bori sa leukemijom za svoj život. Mi kao njena porodica smo uz nju i trudimo se da je održimo jakom. Ljudi koji poznaju Mariju, znaju koliko je jaka osoba, da je unikatno ljudsko biće i da je uvek bila dobra prema svima.
 
Kao majka, uvek je stajala na strani svog sina, i uvek je bila uz mene kada mi je bila potrebna podrška. Sada je vreme da se stane na njenu stranu svom pozitivnom energijom i da se izgovore molitve svim bogovima u koje verujemo ili ne verujemo. Poželite duboko u svom srcu da Marija oseti svu dobru energiju, dobije hrabrost iz vaših srca i nadu koja joj je potrebna.
 
Lekar je rekao da je potrebno čudo. Ne znam od koga ili kako samo se, molim vas, molite. Jednom je Mariji potrebna sva nada naših srca. To je potrebno i meni i našem sinu. Nicolas Maiis i Antonios Nearchos Maiis, njen sin."
 
Podsetimo, Astarte je ranije najavio da će 2014. izaći njihov novi album. Nadajmo se ovom izdanju, ali se još više nadajmo Marijinom ozdravljenju i tome da će biti jedini pravi pobednik u ovoj bici.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар