понедељак, 17. септембар 2012.

Male promene u Skulpturama



Kao što ste svi primetili, recenzija benda Testator koja je juče postavljena je obrisana. Zašto - neću vam reći, sve je to iz nekih takoreći ličnih razloga. Želim da naglasim da sa članovima benda nisam ni u kakvoj svađi, razmiricama, pa stoga te spekulacije koje su proizišle iz moje, priznajem, dosta grube recenzije, nisu tačne.

Takođe nije tačno da iza bilo koje moje reči stoje bilo koji bivši članovi benda ili uopšte bilo ko drugi sem mene. Nisam čovek koji će dozvoliti da mu bilo ko brlja po recenzijama ili uopšte po postovima i ovde i na drugim socijalnim mrežama. Sve ovo ja shvatam vrlo ozbiljno i na svoju savest.

Iz nekih ličnih razloga, odlučio sam da zbog svega navedenog bend Testator od ovog posta više ne bude predmet na blogu Skulpture Zaboravljenih, pa će možda sve ovo biti i malo drugačije. Ostaje samo recenzija Medijana BalkanRock Festivala i to zato što tu ima mnogo bendova pored njih, ali to će biti jedini post pored ovog koji će ostati ovde i odnositi se na njih. Novi EP možete skinuti na ovoj lokaciji.

Puno sreće u daljem radu, momci.

Нема коментара:

Постави коментар